• نظرها: 1
  • تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴:۴۱ | دوشنبه, ۲۴ / اسفند / ۱۳۹۴
  • در اخبار عمومی
  • توسط itadmin
  • نمایش ها: 383
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

شرکت بهره برداری مارون به سامانه اتوماسیون پیگیری درخواست کشاورزان تجهیز شد

در راستای تکریم ارباب رجوع و رفاه حال مشتریان زیر پوشش حوضه مارون، روابط عمومی شرکت بهره برداری مارون مجهز به سامانه اتوماسیون پیگیری درخواست کشاورزان شد تا در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن به درخواست مشتریان و ارباب رجوع پاسخ دهد.
به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون، پاسخگویی، تکریم و رضایت ارباب رجوع را دارای نقش اساسی و محوری در بقای ادارات دانست و افزود: شرکت بهره برداری مارون در مسیر ارزش های انسانی و با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکان و افزایش میزان رضایت مندی ارباب رجوع، اقدام به تجهیز اداره روابط عمومی به سامانه اتوماسیون پیگیری درخواست مشترکان کرده است.
"علیرضا نیکزاد" با تاکید بر این که هدف از مجهز شدن به این سامانه، سرعت بخشیدن به روند مکاتبات و تسهیل در پیگیری های اداری است، اظهار کرد: سامانه یاد شده با استفاده از مجموعه ها و روش های کاری، نرم افزار و سخت افزار رایانه ای برای ذخیره، بازیابی، مبادله اسناد و اطلاعات اداری راه اندازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری، پیش از راه اندازی این سامانه، روابط عمومی شرکت بهره برداری مارون رسیدگی به بیش از 250 پرونده درخواست مشترکان را تا حصول نتیجه مورد بررسی و پیگیری قرار داده است.
رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون تصریح کرد: بیشترین درخواست های رسیده و ارجاع شده به این روابط عمومی متعلق به کشاورزان منطقه و با موضوعاتی همچون تقاضای اشتراک جدید، نوبت بندی آب، لایروبی، تعیین حریم و مساحی زمین کشاورزی بوده است.
اشتراک
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Digg
  • Facebook
  • Technorati
  • Reddit
  • Yahoo Buzz
  • StumbleUpon

MOD_AMC_HAS_C1 نظر دهی

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.