برنامه ریزی و تهیه طرحهای تبلیغاتی با توجه به اهداف و وظایف شرکت
و اجرای آن با استفاده از کلیه امکانات رسانــه ای و تبلیــغی بمنظور عرضه نظریات و
فعالیت شـــرکت
انعکاس دیدگاههای کارکنان به مدیریت و بالعکس و ایجاد روابط سالم
بین کارکنان
آشنایی کشـــاورزان به اهمیت آب در فصــل کشـــاورزی و رهنمـــود
آنان به جلوگیری از استفاده غیر مجاز آب و یا خرابی کانالها و دریچه ها و عدم استفاده
از آب کانال برای امور غیر کشاورزی
پاسخگوئی به مراجعین و متقاضیان و مشترکین و راهنمــائی آنهــا
به واحــدهای ذیــربط و پیگیــری در جهت رفع مشکــل آنها
برنامه ریزی و انجام امور تشریفات ، بازدیدها و کلیه فعالیتهای سمعی و بصری در سطح واحد های مختلف شرکت
جمعآوري و تمركز اطلاعات و اخبار مربوط به فعاليتها ، اقدامات ، طرحها و برنامههاي سازمان بهمنظور تنظيم گزارش ، خبر و سياستهاي خبري و تبليغاتي و اجراي طرحهاي ارتباطي و انتشاراتي و آماده نمودن اذهان عمومي با توجه به خط مشي كلي سازمان از طريق :
شوراي معاونان و جلسات سياستگذاري در سطح مديران و معاونان رده اول سازمان
ارتباط مستقيم و مستمر با مسؤلان
شركت در گردهمايي ها
دريافت گزارش فعاليتها ، طرحها و برنامههاي واحدهاي مختلف سازمان ، صورتجلسات شوراها و مكاتباتي كه ارزش اطلاعرساني دارند.
جمعآوري هر گونه اخبار اطلاعات مورد نياز به روشهاي تلفني ، شفاهي ، مكاتبهاي يارانهاي
ارتباط مستقيم با مردم ، جرايد ، خبرگزاريها ، رسانههاي گروهي داخلي و خارجي .
-بررسي مطالب مطروح در رسانههاي گروهي و مجامع عمومي در ارتباط با فعاليتهاي مستقيم و غيرمستقيم سازمان بهمنظور اطلاعرساني ، انعكاس و پاسخگويي در صورت لزوم
-برقراري ارتباط با روابط عمومي سازمانهاي ديگر و نهادهاي دولتي برحسب ضرورت از طريق بهكارگيري ابزار ارتباطي مناسب
-حضور در مراكز قانون گذاري و سياست گذاري در سطوح ملي و ارتباط با نمايندگان مردم و سياستگذاران پيرامون وظايف و عملكرد سازمان