مسئول دفتر مدیر عامل
شرح وظایف :
- هماهنگی و تهیه و تنظیم اوقات ، برنامه ها ، ملاقاتها ، جلسات ، سفرها و دیدارهای مدیرعامل .
- تهیه و تنظیم مشروح یا خلاصه مذاکرات مدیرعامل با اشخاص ( داخل سازمان – خارج سازمان )
- دریافت ، ثبت و اعلام نظرات مدیرعامل و انعکاس آن به مراجع ذیربط .
- ارتباط با ادارات ستاد وزارت جهاد کشاورزی ، ادارات مرکزی بانک ، مدیریت
شعب بانک در استانها ، رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استانها و غیره حسب
مورد .
- هماهنگی در ارائه خدمات پشتیبانی ، اداری و مالی ( مربوط به حوزة دفتر ) .
- تجهیز و بهنگام سازی حوزة دفتری به فناوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی چندرسانه ای و نگهداری آن با همکاری سایر واحدهای ذیربط .
- پیگیری دستورات کتبی تا حصول نتیجه و اتخاذ تدابیر لازم در امر نظارت و پیگیری امور ارجاعی .
- مدیریت حفظ و نگهداری اموال و تجهیزات دفتر با هماهنگی واحدهای ذیربط .
- برنامه ریزی و تأمین کالاها و خدمات مورد نیاز و انجام امور محوله .
- مستندسازی و تدوین گزارش جلسات و دیدارها و سفرهای داخلی و خارجی .
- برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مقتضی به منظور ایجاد و نگهداری آرشیو صوتی ، تصویری ، عکس و اسلاید .
- انجام هماهنگی های لازم با واحدهای دخیل در برنامه های مختلف و ایجاد هماهنگی بین دفتر با میزبان و مراسم .
- انجام سایر امور محوله و ذیربط .