رئیس دفتر حراست و امور محرمانه
شرح وظایف :
راهنمائـــی و نظــارت بر شناســـایی کانونهـــای خطـــر احتمالــی در تمامــی اماکن شرکت ( ستاد ، شبکه ، سدها ، محوطه و خانه های سازمانی که امکان آسیب رسانی به پرسنل و اموال و تجهیزات را دارا میباشد.
راهنمایی و نظارت مداوم بر اجرای صحیح ضوابط و مقررات مربوط به طرحهای حفاظتی و امنیتی
اعلام نظر جهت گزینش پرسنل جدید الاستخدام واحدمرتبط و حصول اطمینان از آموزش موثر آنها درصورت نیاز
نظارت برحسن اجرای طرح کنترل ورود و خروج افراد، وسایل نقلیه سبک و سنگین و هرگونه اشیا د رشرکت
دریافت ، نگهداری و توزیع اسناد و مدارک محرمانه واصله برابر ضوابط مربوط به اسناد طبقه بندی شده
برنامه ریزی و اجرای طرحهای اطلاع رسانی نسبت به مخاطرات قابل تهدید برای پرسنل سازمان و نیز عموم مردم که به شرکت تردد دارند